reklama

AHinfo6

Od septembra 2003 šírim vo svojom volebnom obvode môj pohľad na dianie v samospráve občasníkom AHinfo, lebo chcem kandidovať ako poslanec. Píšem hlavne o tom, čo vidím a počujem na zasadaniach poslancov mestskej časti KVP, mesta Košice a Košického samosprávneho kraja.Koncom januára 2006 som vydal šieste číslo. Spolu s predchádzajúcimi je prístupné na webe. Nižšie nájdite jeho úvodnú stránku.-

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu




Všetky 4 stránky (.pdf 483kB) opisujú dianie v samospráve - resp. čo si myslím, že by mali ľudia vedieť o samospráve. AHinfo dávam do schránky tým ľuďom v mojom volebnom obvode, ktorí oň prejavia záujem. Po čase im zazvoním na dvere s otázkou, čo si myslia o mojom písaní a kandidatúre. Ak niekto akýmkoľvek spôsobom prejaví nevôlu - ospravedlním sa mu za vyrušovanie a už neprídem. Sú aj ľudia, ktorí čakajú na AHinfo a netaja sa, že ho čítajú od A po Z. Tých, ktorí prejavia nevôľu, je niekoľkonásobne viac.

Ohlasy z môjho volebného obvodu sú - ako vždy - rôzne. Povzbudzujúce aj deprimujúce. Deprimujúce keď vidím, koľkí ľudia nostalgicky spomínajú na časy s KSČ. Povzbudzujúce, keď od iných počujem: môžte počítať s mojim hlasom.

Voliči majú cez AHinfo možnosť poznať moje postoje/hlasovania v konkrétnych udalostiach samosprávy. Budem sa opäť uchádzať o ich hlasy - ako poslanec mesta Košice a možno aj ako starosta mestskej časti KVP. Komunálne voľby v decembri 2006 ukážu, nakoľko som bol v mojom spôsobe komunikácie s voličmi úspešný.


Alfonz Halenár

Alfonz Halenár

Bloger 
  • Počet článkov:  114
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Pracovník IT, poslanec Košíc a poslanec Košického kraja. Zoznam autorových rubrík:  KošiceSamosprávaDemokraciaKomunisti okolo násPolitické stranyAktuálne reakciePoslanci Košíc

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu