reklama

Ke: Majetková komisia jul29 2008

Bol som vykázaný z jednania majetkovej komisie. Stalo sa tak po tom, čo som urobil pár fotozáberov. Hlasovaním 5za a 1zdrž. ma členovia požiadali, aby som opustil miestnosť. Odmietol som. Po krátkej chvíli od zahájenia predseda komisie Čečko(KDH) ukončil jej rokovanie. Prítomní opúšťali miestnosť. Poslanec Dittrich sa držal za hlavu.Poslanci Košíc zriaďujú komisie ako svoje poradné a kontrolné orgány. Majetková komisia (MK) navrhuje kúpu, predaj, nájom a ceny nehnuteľností mesta Košice na schválenie nám poslancom.-

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Bol som zvedavý, ako to tam celé beží - vzhľadom na viaceré návrhy MK na predaj majetku, ktoré boli pre mesto nevýhodné. MK viackrát navrhla ceny nehnuteľnosti, ktoré boli niekoľkonásobne nižšie, než trhové porovnateľných v tej istej lokalite.

Pozvánka na MK jul29 2008 znela takto:
--------------  
Košice,   15.7.2008

Váženýčlen komisie

VEC

: Pozvánka nazasadnutie komisie



 Pozývame Vásna zasadnutie Majetkovej komisie MZ v Košiciach, ktoré sa uskutoční dňa

 

29. júla ( utorok ) 2008o 13.00 hod.


v budove Magistrátu mesta Košice, v miestnosti č.D 208.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 S pozdravom


 Mikuláš Čečko, predseda komisie  

---------------
Žiaden program. Začiatok o 13.00hod. - aby nik nemal chuť prísť?
Predseda MK Čečko zahájil rokovanie: "...máme tu prenájom..." - využil som to a urobil záber na rokovaciu miestnosť.

Obrázok blogu


Zľava predseda MK námestník primátora Čečko(KDH), vpravo od neho námestník primátora Vargovčák (SDKÚ-DS). Naľavo úradníčky magistrátu, napravo členovia komisie.

Jedným uchom som započul protesty poslanca Ivanka, že si nepraje, aby som ho fotografoval.

Obrázok blogu


Zľava doprava: poslanec Forgáč(KDH), poslanec Ivanko(HZDS), poslanec Dittrich (KDH).

Zareagoval ďalší člen komisie - poslanec Matoušek. Ani on si nepraje, aby som ho fotografoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Zľava: poslanec Matoušek(SDKÚ-DS), poslanec Cengel (KDH).

Zjavne podráždený poslanec Matoušek dal návrh, aby som bol vykázaný z miestnosti. Predseda Čečko dal o tomto návrhu hlasovať(!). Nik nehlasoval proti. Nik sa nezastal občana a kolegu poslanca, ktorý iba využil možnosť byť na verejnom zasadaní jednej z komisií mestského zastupiteľstva (MZ). Matoušek vyhlásil, že ak zverejním jeho foto bez dovolenia, podá na mňa trestné oznámenie.

Verejnosť zasadaní komisií potvrdil primátor Knapík (KDH). V odpovedi na moju interpeláciu uviedol, že je to záležitosť komisie, či svoje rokovanie spraví neverejným. A keďže nič také sa na MK neudialo, stalo sa verejným. A z verejného zasadania je možné robiť záznam. Akýmkoľvek spôsobom. To potvrdil aj ÚS SR. Som presvedčený, že ak by sa jednalo nie o poslanca Košíc ako v mojom prípade - ale o občana xy, Čečko by zavolal Mestskú políciu a tá by milého xy odpratala.

Ako občan Košíc by som nikoho z členov MK nevolil v roku 2010 za poslanca. Dôvodov je viacero:
1. MK ako jediná komisia nemá členov neposlancov - občanov. Zodpovedný: predseda Čečko.
2. MK rokuje bez uvedenia a schválenia programu(!). Hlasuje sa aklamačne - nezapisuje sa počet za, proti, zdrž.. Zodpovední: všetci členovia MK, lebo z takej neodstúpia.
3. MK v rozpore so zákonom navrhla predaj majetku mesta poslancovi Košíc - členovi SDKÚ-DS (a MZ odsúhlasilo. Iba 3 poslanci Košíc z 50 sme hlasovali proti).
Soft verzia bodu 4. Členovia MK na foto sa "vyfarbili". Chcú rozhodovať o majetku. Ale nechcú, aby ich tváre niekto zverejnil. Chcú byť zástupcami občanov - ale iba vtedy, keď sa im to hodí. Najlepšie mesiac pred voľbami. Vtedy ich tváre nájdete v schránkach. Usmiate v letákoch plných zvyčajných fráz. Nič o hlasovaní v prípade predaja majetku. Vášho majetku. Majetku všetkých Košičanov.
Hard verzia bodu 4. Členovia MK sú ľudia, ktorí by sa naozaj mali obávať zverejnenia svojich tvárí. Návrhmi na priame predaje majetku prišlo mesto o milióny Sk. Majú šťastie, že Košičania majú svojich vlastných starostí nad hlavu. Inak by boli predmetom všeobecného odsúdenia a čelili otázkam o podplácaní a ovplyvňovaní .

Problémom tejto krajiny nie je len komunista Fico. On iba plní objednávku ľudí privyknutých, že sa KSČ o nich "postarala". Problémom je aj tzv. pravica - v podaní SDKÚ-DS, KDH a SMK. Myslenie členov tejto "pravice" v Košiciach sa totiž niekedy podobá mysleniu komunistov.
-



Alfonz Halenár

Alfonz Halenár

Bloger 
  • Počet článkov:  114
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Pracovník IT, poslanec Košíc a poslanec Košického kraja. Zoznam autorových rubrík:  KošiceSamosprávaDemokraciaKomunisti okolo násPolitické stranyAktuálne reakciePoslanci Košíc

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu